home about follow ask blog-presentation blogroll

Juni 18, 2014

you told me I was like the Dead Sea

IMG_8251

IMG_8170

IMG_8151-side

IMG_8169


I spent the last weekend at the Baltic Sea with some friends to enjoy the awesome weather and the beach! We enjoyed every single sunset and even woke up once early in the morning to watch the sunrise. It was breathtaking. Lately I have had some problems with editing my photography and posting it on Blogger. Anyway, the problems are fixed, I have got a lot of photos for you in store so keep it up, guys. 

It has been a long time since I did some photographing and editing stuff so I'd love to get some feedback. 
Lots of Love xx 
Truc


Kommentare :

naomi hat gesagt…

wunderschön <3 und das kleid auch!

Lea. hat gesagt…

Schöne Bilder :)
Mir gefällt die Stimmung!

Sandy hat gesagt…

sooo wunderschöne bilder <3 tolle atmosphäre!

Sandy http://unaddicted-heart.blogspot.de

Sophia Ton hat gesagt…

Hey, du hast echt einen tollen Blog und ein schönes Design :)
Finde deine Posts echt klasse. Ich würde mich riesig freuen wenn du mal bei mir vorbei schaust und mir Feedback da lässt. Vielleicht gewinne ich ja eine neue Leserin dazu :)
Ich behalte deinen Blog jedenfalls im Auge.

Liebe Grüße Sophia von
www.sophias-fashion.blogspot.com

Julia. hat gesagt…

Die Bilder sind superschön!
Deine Posts werden in letzter Zeit bei mir nicht mehr im Dashboard angezeigt...

Cyra hat gesagt…

Wow !
Liebste Grüße:)
-
bedeutungsvolle-momente.blogspot.com